2011年4月11日 星期一

嚇死人

大婚日

一早戴con, 發覺冇浸水, 結果當然係戴唔到, 結果同事J 唔知點解變左DOROTA (我幾時變左Ms. Blair?!?!?!) , 幫我叫同事I & R 去買CON, 仲要話我對CON 比較難買 (重點係同事I + R 係男人, 我同佢地勁唔熟 + 有少少討厭佢地, 同埋, 我對CON 跟本唔難買囉)!!!

出門唔係著褂, 係著裇衫打紅色tie 著紅色西褲 (咩事?!??!), 仲要冇攞girdle, 個nude bra 係未戴 (即係我真空咁著左件shirt), 請問, 咩事呢?!?!?!?!

化妝師見到我仲戴眼鏡簡直想殺左我

sister 唔知點解未著sister 裙 + 走晒, 都未算, 有個唔知乜水o既人著左sister 裙O係度插緊花, 我問佢做乜著左我D SISTER 裙, 佢話因為其中一個SISTER 話條裙太鬆所以叫佢著 (咩事呢!??!?)

全世界12點幾去晒食飯, 但我仲o係間酒店房 = 未化妝未著bra, 個影相佬黎左但我又見唔到佢, 連我媽都pat 低我想去食飯

發生咩事呢?!!?!?!







好彩係一個夢, 但提醒我1: 帶多幾對CON; 2 帶多個GIRDLE (OR 腰封AT LEAST); 3: 減肥 (唔知點解諗到要減肥, 但我知我超勁有需要)

沒有留言:

張貼留言