2010年1月27日 星期三

已經差唔多連續NON STOP 咁工作左N 日, 感覺係連星期六日o既休息時間都變埋工作

基本上我自11月後都跟本都冇停過工作

每日都o係度趕deadline, 交endless report, 計唔完o既數, 個個人放左工返屋企輕輕鬆鬆, 我就要晚晚返黎做到一點幾

仲要原來身邊最親o個條友係玩得最甘o個個, 仲叫我如果有得出trip, 最好一個月去一次, 每次去一個月

堅灰

做野已經夠灰, 不停做野更灰, 隔離o個條友係咁玩但自己做到隻狗咁, 更加係灰無可灰, 最灰係同佢講我7x24x7 咁做野, 佢就用7x24x7 o既行動話畀你知佢玩足咁耐+ 唔q 明你同佢講咩外星話

有時都幾無奈, d 人呢總之有乜野做唔好/做唔到都係: "elaine", hey, elaine 都唔係萬能架囉, 我做得到, 都唔好恰我丫我真係唔駛訓覺唔駛放工咩?

搞結婚d 野都令我好灰. 可唔可以唔好句句都係: "你諗啦你搞就得啦, 我淨係負責參與乍, 唔好畀咁多野我睇囉!" hey! 哩單野唔係淨係我架囉, 我已經唔係個個都畀佢睇, 我自己本身已經好忙好多野做, 雖則我知跟本由頭到尾都只係得我一個人take action, 但可唔可以唔好將d 咁難聽o既野講出黎, 好hurt 囉, 我不如自己同自己註冊算啦, 痴線

我都好耐未試過灰到想喊

沒有留言:

張貼留言