2010年2月28日 星期日

INDIAN

坦白講,我從來都未真正討厭過一個民族,但印度哩個民族,真係令我敬而遠之

自我第一份工領教過INDIAN 同事出色o既卸膞本領後,我一向對於indian 都係可避則避,從來唔想打多少少交道,因為你跟本唔知究竟佢地有幾多野係會TAKE FOR GRANTED

近期我個INDIAN 同事黎左, 我簡直被激到嘔血

事件一: TRAINING 遲到
我真係唔係好明白, 點解佢住O係同個VENUE 同一間酒店, 只係7層樓O既距離, 佢係可以遲到30分鐘, 仲要係我只係LAST DAY 先上去監察下個TRAINING O既進度我先上去. OK FINE, 我唔理你之前O個幾日遲幾多, 但可唔可以唔好明知今日有人黎監場, 你都仲可以遲到30MINS, 係, 係足足30 MINS, 你可以畀個原因我嗎?!

事件二: CHECKOUT 累街坊
OK, 你明知下面有11 個VENDOR 公司O既ENGINEERS + 2 個自己同事O係度等你, 而你都好清楚大家個LUNCH 係冇咩多餘時間可言, 點解你要成村人等你一個時你仲可以慢條斯理咁用成半個鐘仲要人地上你間房搜捕你咁先肯走呢!? 你唔夠時間可以食完LUNCH 先CHECKOUT 囉唔該!


事件三: I M NOT A BABYSITTER
OK, 你係一個成年人, 已經做埋老豆O個隻, 你唔係EXPECT 我一個死O靚妹湊你出大陸仲要送到你返你酒店下話?! 我已經寫好晒所有你會需要O既野, 你仲想點?! 請問你幾歲?!

事件四: 我冇LANGUAGE BARRIER
唔該你唔好再話我D 英文有CHINESE ACCENT. 你試下一日要每分鐘都TRILINGUAL 咁PRESENT + 講野畀N 種人聽, 你先有資格同我咁講囉! 我哩世人廿幾歲女都係第一次畀人話我有CHINESE ACCENT, 唔通我又話返你有INDIAN ACCENT 所以我聽唔明你UP 乜?! 唔該, 你宜家連"SEE YOU TOMORROW" 都聽唔明, 咁我覺得係你有LANGUAGE BARRIER 囉唔係我有冇ACCENT O既問題囉!


事件五: DIFFICULTY IN BEING RESPONSIBLE
你宜家係ON A BUSINESS TRIP 唔係ON A PERSONAL TRIP, 你之前O個晚話你會LATE FOR WORK, FINE, 但冇人會諗過你會LATE 左2個鐘然後仲同我講: 我班SHUTTLE BUS 仲有1.5小時先開出. OK, 你間酒店同公司只有10 分鐘路程 + 宜家香港D 的士司機死晒咩?!?!? (FINAL TURN OUT 係佢成朝都冇返到工!!!!) 你唔好話我知你有LANGUAGE BARRIER 囉! 我覺得你有MENTAL BARRIER 囉!!!!!


救命!! 我仲要對多哩條友FOR 3 WHOLE DAY!!! 點算呀救命呀!!

沒有留言:

張貼留言