2010年7月21日 星期三

美國遊記 (上)

美國之旅後感

1. 美國哩個地方同大陸其實都係冇咩分別. 如果你想有人幫你, even 你只係想有架車仔幫你, 都係要用錢解決. believe me, 我畀一個黑人問過我: do you need help? 我話: yes. 然後佢叫我畀錢佢

2. 一個地方太大都係唔係幾好, 你以為夠大o既地方即係等於可以多d movement?! 實際上所有人都好似跛左一樣, 出入買包煙都要drive. 一段睇落去只要3 mins o既joruney, 但如果要你去行, 其實可能要15分鐘以上, 所以大部份人都唔願行。that's why d 美國人個個都超重同埋膝關節有問題. how come?! 因為佢地最多係坐o係度drive, 唔會行路, 更加唔會用到腿部肌肉, 所以退晒化!

3. 難以想像, 食一個ceasar salad 個價錢係同你食一個steak 差唔多. 我食幾條菜竟然等於食牛扒o既價錢?! that's why again 你又明白點解美國人可以咁大份. 係opportunity cost o既問題, 既然我畀得起錢食菜, 咁我做乜唔用同等價錢食牛扒先?!

4. 可能外國生活就等於耕田式生活 -- 日日0600 起身, 0700 食早餐, 0800 返工, 1700 收工返屋企, 然後1800 食飯, 1930 - 2000 沖涼換衫, 2000-2030 睇下書就訓覺。well, 日出而作日入而息. 一句講晒 --- 好Q 悶. 你想放左工去行下街? sorry 佢地唔習慣哩個動作, 同埋覺得你成日要行街買野好嘥錢. well, 事實係我只係過慣左城市生活, 行街唔等於駛錢, 只係keep up自己gather information o既心態而已. well 難怪個個鬼佬都唔介意不修邊幅咁行出街, 因為佢地連去mall gather 最新fashion info o既可能都冇

5. 我o係美國見過最大份o既steak 係26 安士. 26 安士 = 938 克. 想唔想像到? 即係你一餐食左差唔多1kg o既牛肉! 我尋晚見到一個其貌不揚, o係美國standard 講佢唔算肥o既5尺9寸男人, o係5分鐘內鯨吞左哩份steak + 一個焗薯! 我相信哩d 事件只會o係美國發生, 而且肯定唔係單一事件, 否則佢個menu 跟本唔會有一個26 oz o既牛扒做choice!!

仲有好多野想講, 不過下回分解

沒有留言:

張貼留言