2010年7月22日 星期四

美國遊記 (下)

仲有一半o既野想講 (可能唔止, 諗到時又會將哩篇變成"中")

6. 港人心態
well, 港人心態唔係指我自己人在美國o既心態, 係身邊睇住我去美國o個d 人o既心態. 我真係唔係好明, 我又唔係第一日同人講我去美國, 大家都老早知道, 但硬係o係我影左好多相時叫我買哩買路. 其實我真係唔介意未出發前有個purchase list, 只要可以清楚話我知想要乜, 我就可以搵。 但o係我旅程中大家見到我影左相, 就紛紛走黎同我認投要買哩買路, 我只有一個感覺 -- 好無奈

好似有某個親戚. 見到我買畀我媽個銀包, 佢又問我去唔去多次買, (但美國d 路, drive 親都1個鐘囉), well 我話佢鍾意的話我成本價賣畀佢, 佢又即刻say no! 咁即係點呢? 佢係咪諗住佢叫我買 = 我會送畀佢呢? 哩下我真係畀唔到反應佢.

我想講o既係 -- 其實我今次係黎工幹唔係旅行, 唔係好得閒走去shopping (最重要係我得返30 個鐘o係哩度, 11小時訓覺+ 2 小時travel + 8小時工作, 我已經冇左超過2/3 時間, 仲要收拾行裝). 所以我reject 晒所有叫我買野o既人o既order, 因為我覺得: 如果真係好有心買, 好有urgency 買, 唔會等我o係美國, 見完我買左時, 先會覺得有需要買囉

7. 個人主義
美國個同事係咁炳我駛左700蚊美金 (實情冇咁多) 買野, WELL, 我入面有一半o既野都唔係買畀自己 (送係畀屋企人), 跟住佢又o係度challenge 我: 我都係咩都冇買畀佢地架喎! 咁你冇哩個文化o者, 我好錫我老豆老媽男友, 未來老爺奶奶等等, 買野畀佢地有咩唔啱先. 又話條數都係我找, 好多錢云云. well, 我覺得冇問題咪得, 唔知點解要佢黎覺得好有問題。well 我知佢地個人主義嚴重, 只會對自己好, 哩個係文化差異, 你理得我點駛我d 錢o者! 同埋, 問題係: 佢肯駛錢畀自己食50蚊美金一個dinner, 我唔肯, 但我會用50蚊美金買d 靚d o既化妝品囉, 只係駛錢方法唔同o者, 唔駛批判我n 日卦 -_-

8. 味蕾退化
o係度食得多幾餐後, 你會發覺d 餸一係就太咸, 一係就太甜. 我好懷疑係咪d 外國人食野都係要食咁濃味先覺得好食, 真係食到脷都麻晒

2 則留言:

  1. 總有呢d傻人好意思"走黎同我認投要買哩買路" ga wor
    夠厚顏先抵死

    回覆刪除
  2. 仲要佢問完我個銀包, 我話: 我成本價77蚊美金賣返畀你喇.
    佢個反應係: 咁我唔要喇!!
    佢唔係諗住我會送畀佢下話.........

    回覆刪除