2011年7月21日 星期四

戀愛價值觀

近期隨想

1. 有人同我講: 你之前D拍拖DURATION 都幾長架喎 (~2年). WELL, 哩句說話係個o靚仔同我講o既, 令我好有"唉, 我老喇" 哩個感覺

其實, 每段戀愛, 我都冇咩特別去keep 得佢有幾長或幾短, 不過宜家諗返, 每一個年關, 其實我都有唔同感覺:

1 年: 嘩! 1年喇, 好興奮呀! 好開心好SWEET 呀, 快D 有更多個一年! (思春o既感覺)
2 年: 2年架喇?! 佢哩個人哩兩年黎, 都ok 啦, 不過佢呢其實咁咁咁咁咁.... (下省一萬字挑剔對方)(註: 我唔係淨係對一個係咁, 每一個同我差唔多2年 - 2年或以上o既人, 我都有咁o既諗法) (好明顯係聊交鬧唔知想點)
3 年: 嘩, 點解我可以同佢咁耐 (非常耐人尋味, 連自己都覺得好詑異)
4 年: 4年喇喎, 其實, 好快又一年 (已經非常老夫老妻, 零新意)

5年或以後? 我暫時答唔到你, 不過, 可能出年都已經答唔到, cos 出年係"已結婚", 所有野又可能reset, 完全唔同晒

至於點解每一段戀愛我都keep到若干日子, 我諗主因係我唔鍾意變動o既性格所致

雖然我外表完全係o個d 好enjoy 轟轟烈烈愛死愛死十分高姿態o個隻, 其實我個人追求o既一向都係一d平凡得不得了o既事, 例如食餐飯, 睇場戲, 咁又一日咁又一年o既感覺. 我覺得生活上已經有好多野要粗心, 有好多野要好似打仗咁面對。 對於戀愛, as simple as possible + plain but long lasting 一直係最啱我o既野。所以我會想揀談一段簡單o既戀愛, 搵一個簡單單純又唔太笨o既人結婚 (係, 我真係覺得我未來老公就係o個d 單純得黎成日畀人搵笨但又唔算死蠢o既男人, 太弱智o個類男人我接受唔到) , 平平凡凡咁就一世, 哩個係我o既dream life.

2. 哩排望住一個o靚仔同佢女友分手, 分手, 係女方提出, 男方都唔知幾開心 (大概早就冇新鮮感 + 嫌條女煩 + maybe 有另一d 女人畀左d inspiration 佢)。但女o個個, 見到男o個個分左手之後過得都唔知幾咁enjoy, 心入面又無名火起, 結果又去搵返佢搞好多小動作, 當然, 咁做只會更乞個男人憎。

雖然, 我同哩條女, 完全係一d都唔熟, 不過望住佢做緊d 咁唔成熟o既野, 我就諗起其實自己19 歲o個年, 都試過做d 咁o既野。

手, 雖然唔係我講要分o既, 但我當時o既高姿態都唔比佢低 (人地老豆入左院, 我摌上去, 同人地老豆講: 我係你個仔o既朋友, 知你病左黎探你病架~ 重點係: 人地老豆跟本唔知自己個仔同我拍左2年拖+ 啱啱散左)

或者, 我下次見到哩個妹妹仔, 會過返佢兩招"如何架禦男友", well, 前提當然係佢要聽。不過, 我都好了解, 如果佢會聽得入耳, 就應該唔會o係22 歲都仲做埋哩d咁低level o既野, 畢竟我22 歲時, 已經成精鳥

3. 又有人問我: 點解你唔驚你男友去偷食?

都係o個個原因: 做每一樣野, 都係有代價的

從來冇話過佢冇偷食o既可能, 只係佢會唔會識得抹咀o既問題,不過, 如果佢識得計數, 就會知個cost 好大

有時, 要maintain 一段關係, 或者唔令對方偷食, 未必一定係"愛情" 咁簡單。令自己成為佢生活一部份, 係最穩陣o既投資 (前排係要自己真係覺得買啱貨, cos 一買錯貨, 就真係損手爛腳得好大鑊)。

同埋, 當一個男人, 忙到pk, 訓覺都唔得閒訓, 但錢又唔見搵到一堆返黎時, 仲偷食?! 不如留返d 時間訓覺好過啦~

最最最重要一點係: 究竟對自己有冇信心 (唔係對佢, 係對自己)

沒有留言:

張貼留言