2009年3月17日 星期二

悲情情侶

我相信從來都冇一對情侶好似我同旺旺咁悲情

只係閒來無事肚餓買個菠蘿包食o者 (仲要係o係間買左十幾年o既舖頭買), 咁都會食物中毒, 仲要兩個d 病徵係exactly the same 得咁緊要

星期日晚11點幾開始: 胃唔舒服, 唔知想點咁, 訓唔到覺

星期一凌晨4點(旺旺only, 只因佢食得比我多): 嘔 x n 次

星期一朝早: (我), 混混愕愕咁返工, 完全唔掂, 零休息
(旺旺), 嘔到死左, 宣佈淪陷, sick leave 是也

星期一十點幾: 兩人同事出現發冷發燒等病徵

星期一十二點幾: (我), 同樣宣告淪陷, sick leave 是也

星期一兩點半: 兩人同時冇胃口食野, 手軟腳軟就暈低 (結果我踢左佢出去買通粉食)

星期一四點半: 滾左出去睇醫生, 呆等個半鐘, 結果醫生一同召左我地兩個入去見, 然後開左d 藥畀我地食 (最神奇o既係個醫生竟然聽都冇聽佢個身體發生咩事就開藥畀佢食)

星期一六點半-八點半: 訓到死左

星期二凌晨12點: 再訓

星期二七點: (旺旺)宣佈冇事
(我) 繼續淪陷

星期二朝早: (旺旺) 暈陀陀咁返工

星期二晏晝: (我), 暈陀陀咁行街換醫生紙



食左個菠蘿包o者, 做乜要搞到腸感冒呢?! 同埋, 感冒點解會兩個人o係exact timing 一齊發病架?!

沒有留言:

張貼留言