2009年3月21日 星期六

加入寶寶的生活

寶寶係我隻狗

上星期五終於帶左佢返屋企

帶佢返屋企前其實都有D 唔開心,因為受到細佬青責難怕狗狗會被冷落同埋我會少O係屋企,所以令佢唔開心;另外旺旺家人都唔太贊成養狗狗令我同旺旺都DOWN 左一陣子

拎左寶寶返黎後,生活改變左好多。首先要將屋企打掃得一塵不染 (因為我哩隻白松鼠十級為食,最鍾意就係食塵!),然後要照顧佢起居飲食,教去廁所當然係最重要一環 (佢唔知做乜DEFAULT 會去個廚房門口做大大囉咩事),然後夜晚佢一定要望住我先訓到覺 (最後結果係我要將個狗籠畀幾張CHAIR LONG 住,同我平排,佢可以直望我,先訓到覺)。

媽咪話:養隻狗,不如生個人出黎養好過啦 (..... 我知你想抱孫.....)

不過,出乎意料O既係我哩個寶寶本身都幾聽教聽話(除左成日牙痕鍾意左咬右咬之外),佢本身好乾淨,絕對唔會O係自己張床去尿尿 (會選擇行出去痾);至於便便呢,佢就好明顯因為覺得便便臭同污糟,所以佢係唔會揀O係自己個籠度痾便便架 (但佢第一日唔駛教已經係O係個籠度痾尿尿),同埋佢本身都幾痴人架

更出乎意料O既係我父母知道後冇乜特別反對,仲叫我畀隻狗我爸養添!! 係咪好神奇呢~ 鐵面判官爸爸竟然會想養狗!!

過兩日再UPLOAD 相上黎啦

沒有留言:

張貼留言