2009年10月19日 星期一

幸福與否, 都係自己攞黎

近日R小姐同我訴苦, 講佢生日有幾灰

首先係生日, 佢想食COVA 1LB 蛋糕, WELL 結果佢男友買左個美心HEA 野仲要冇寫名o既畀佢

然後佢份生日禮物, well 我真係不得不稱讚佢男友為世紀cheap 佬,因為佢"喉"實我張manhattan 卡$899 去泰國o既超值優惠(係! 無錯! 係我張信用卡囉唔該晒!!!)(因為卡主要海外簽賬滿6k 先可以有哩個優惠! 幾醒! 我消費佢享受,cheap 到無倫),可惜哩個優惠因為我哩個卡主唔隨團而冇得享用,結果被逼取消,因為哩個cheap 佬只有每人1k budget 去旅行! ok 喎1k per person 可以cover 晒成個trip! 難得佢諗到

我: 咁你個thai 之旅點
R: 咪冇左件事囉
我: 下..... 咁你o個1k budget 呢? 喂, 求其sponsor 你買個袋都好丫, 你求其去marc jacobs 揀個袋叫佢sponsor 你啦
R: 傻啦你咪癲啦,跟本就唔會同我咁去揀,EVEN 揀左都唔會畀返錢我囉
我: ............... 咁佢同復唔復合有咩分別? 你唔係想佢改架咩?
R: .... 改到架咩?
我: 咁復合黎做乜
R: ......... 咁我覺得冇問題咪得囉.... (OK 其實你覺得冇問題的話,又何須搵我訴苦呢)


由頭到尾,我都係唔明

一個男人可以因為慳O個1舊水所以唔買COVA 買美心,都明知個女友想食COVA,一年一次o者,豪100蚊o者,駛唔駛連o個一舊水都慳?!

去泰國旅行? 其實係因為佢想請你去AS A 生日禮物,定係因為夠平所以求其為左塞住你把口,所以叫做講得好風光咁: 我請你去旅行,咁點解冇左個$899 優惠又成個TRIP 拉倒,唔通佢唔可以加多幾舊水繼續行程!??!?!?!

但係,最重要係,如果當時人一邊縱容、一邊嗌慘,咁哩D 真係自己攞黎

幸福與否,從來都係睇自己點揀

沒有留言:

張貼留言