2009年10月16日 星期五

My Ex es ...

臨放工前我收到個咁o既msg



Joe:
here?
Elaine:
what's up
Joe:
call me
Elaine:
ha?! (乜料呀十年你都唔搵我, 次次搵我都冇好野, 一黎叫我打畀佢?) (同埋其實我好似已經冇左佢電話)
y cant u speak@msn lei
Joe:
oh...sorry....
wrongly sent...hehe~
so sorry
Elaine:
please see see what u r talking to first



我都知我應得佢好串, 但well, 事必有因. 有d 人, 真係畀個良心佢當狗肺。

仲要係哩個咁o既hi 錯人事件,已經係第4-5 次,我覺得....第1次: ok 你戇居,情有可原我原諒你; 第2次﹕你覺唔覺得自己好樣衰;第3次或以上:究竟你係專登丫定係你個人實在太低能弱智?



多數人都知我d ex'es 都係騎呢o個堆 (唔好問我點解之前會同哩d 人一齊, well 可能以前盲q 左), 上述哩個算係比較冇咁騎呢o個個, 但都係好騎呢。例如佢同我講佢想搵工, 咁我有工咪refer 佢囉, 佢又嫌三四跟住隔左成個月先問返我究竟份工仲請唔請人, well你當人地等緊你?



過去恩怨我唔想再問, 但哩條友最乞人憎o既係, 佢永遠都係有事鍾無艷, 無事啋你都痴線。酒肉朋友我有好多, 何必需要多一個咁討厭o既ex?

近期又有另一個陳福水向我朋友問起我近況,然後問:你估ELAINE 結婚請唔請我呢? 佢請我我一定去架! 咁如果你 (我朋友) 結婚時,會唔會編我同佢坐埋同一張枱呢? o個時應該同elaine 講d 咩呢? 哩位人兄,你會唔會諗得太多? 同埋,我結婚,做乜要請一個借醉行兇走黎博懞o既ex 黎搞事? 痴痴地


d 騎呢o既男人可唔可以遠離我少少? 唔該晒, 我一個ex 都唔想再遇到

過左去o既人,仲搵黎做乜? 我唔多鍾意勾起d 不快回憶

沒有留言:

張貼留言