2009年10月5日 星期一

墾丁高雄之旅

RESIGN 後即去旅行



DAY 1@墾丁



勁大雨, 係估唔到咁大雨, 仲要DRIVE, 仲要遇著個TUN 雞大懞司機, 結果? 兜錯路囉!

落雨去墾丁真掃興

好彩間民宿-沈家山莊峇里館, 好靚, 算啦抵返

去恆春, 海角七號阿嘉家, 真係激搵笨。個女主人叫我地一定要畀佢個女影, 因為佢好熟O個D 位喎! 結果?! WELL.... D 相得3成係見得人, 仲要有晒PLANNING 咁唔畀你自己影 + 影完叫你落樓梯同你講BYEBYE... 真係O咀 (註, 個女仔有少少弱智)



不幸事件發生

有條友掛住望左邊, 結果一個唔覺意, 撞到右側塊倒後鏡粉碎 (係, 係粉碎),我嬲+無奈到唔出得聲, 唉, 炳佢又唔係唔炳佢又唔係, 結果成晚O係度搵邊度可以整車+整幾耐+幾錢......... 好彩唔係貴



勁大風雨

今日基本上淨係去左恆春個東門, 但勁大風囉, 人都吹得走

落大雨, 連墾丁大街個夜市都冇野行

周圍黑到我地搵返屋企條路搵左成半個鐘囉, 咩事

DAY 2

繼續落雨, 朝早出左少少太陽令我超級興奮。勁早摌醒左KS
一早去影左船帆石、砂島、鵝鑾鼻、風吹沙、吊橋等等N 個景點, 趁好天氣少少就勁影晒D 相佢

晏晝轉戰海洋博物館
好好玩咁玩左4粒鐘, 攰到癲

傍晚整好架車, 之後去左墾丁大街好好地食返一餐!

本來住墾丁天鵝湖係諗住有好多野可以玩, 點知落雨, 變左乜Q 都冇得玩, 灰

DAY 3

由於乜Q 都冇得玩之下, 我地想去半潛艇, 但都唔成行, 真係灰到癲

無奈下我地轉戰四重溪浸溫泉, 都OK 丫, 除左個餐上得激慢同埋D 花茶激難飲之外

然後打道返高雄

返到高雄, 見到間地市之星商旅好靚, 心諗都好D

黎高雄, 竟然變左行商場. 去左夢時代間PET PLUS 睇狗狗野, 失望而回, 乜都冇 + 勁貴

行六合夜市, 因為落雨關係又冇乜野開

搵雪花冰, 又搵唔到黎食 (只可以食紅豆牛奶冰)

行商圈又冇野買

有D 掃興

DAY 4

西子灣

今日終於勁太陽, 曬到嘔

去左西子灣打狗領事館, 影左好多相, 但真係好熱

去旗津, 玩電動車, 熱到癲, 但幾好玩, 如果冇咁熱就好

熱到個人咩心機都冇晒, 曬傷左KS 隻手

晏晝去食NT100 一個"食送", 好抵食

去完西子灣+旗津, 返到酒店半散狀態, 再行漢神巨蛋, 買左幾支酒 (買完覺得自己好戇居, 因為激重)

返到酒店再放低D 野, 又出去大遠百百貨誠品

真係變左行商場之旅

DAY 5

朝早發覺, 原來朝早o係高雄係冇野可以做, 因為乜SHOP 都未開
我地吽吽哣哣咁o係附近行左勁耐, 都搵唔到野做, 結果等到11點去行SOGO 金石堂

買雜誌, 哈哈.... 兩條友各自買為左D 禮物走去買雜誌囉

然後就返香港lu....


今次旅程好多可惜之處, 出年又黎過!

沒有留言:

張貼留言