2010年6月8日 星期二

半年回顧

哩半年, 真係好忙好忙, 忙個不停, 有好多微細事都冇寫到, 只可以半年黎一個sum up

1. 對於朋友, 學識隨緣。我覺得對對方好o既事物、行為,唔等於對方都feel the same,憑心待人,但求做到問心無愧。至於人地點評價自己,我控制唔到。最重要係珍惜友人

2. 要愛護父母多更多,因為你永遠估唔到o係邊一刻佢會需要你支援

3. 假若有一日,我想做媽媽,我必須確定自己已經預備好做媽媽以後o既所有後果+負擔+責任,最重要o既係,bb 個爸爸亦都要有同樣思維

4. 工作上永遠有d 食飽飯冇野做等屎痾o既人,更有一類係天跌落黎當被kum,老細小爆依然: 你有你屌,我有我唔曉" o既人

5. 一個男人, 需要一個機會去造就長大o既一刻,同埋, "一個成功男人背後o個個女人", 總要習慣同埋戰勝寂寥

6. 想嫁畀一個人,就要有心理準備係嫁畀佢全家,幫佢全家籌募o既大志 (前提係仲要唔會有人感激你,仲要當你應份)

7. 人衰行路真係會打倒tun, 你愈唔想做o既事、愈唔想見o既人,紛紛都會o係一個人最黑仔時飛晒出黎

沒有留言:

張貼留言