2010年6月28日 星期一

史上最忙meeting

真係史無前例咁忙

day1: 開會+ 開會 = 不停開會(joint meeting). 夜晚去食韓燒 (是日0640-2230) (由起身 - 放工返到屋企時間)

day2: 開會+開會 = 繼續開會 (joint meeting). 夜晚兩隻鬼冇去食飯, 但班日本 + 中國 + 印度同事都去, well, 我可以選擇唔去嗎? 唔得囉因為個venue 係我book + 好近我屋企 (是日0630 - 2230 again)

day3: 開會 (joint meeting) + team building (煮野食) + 唱k = 好很7攰。咪以為去towngas 煮下野食咁係好好玩, well, 我係負責物流o個個囉, 哩個有冇參與又關我事, 阿老細想飲茶又要我出去ceo 個k buffet 拎畀佢, 仲要拎左勁多野返黎畀佢地食, well 我係一個不折不扣o既阿四 (是日0630 - 2355!!! 係咪痴線架?!?!?!?!??!)

day4: 倒滯籮蟹咁, 終於有時間做返d daily routine 野, 但係咁爆鑊囉, 然後搞一陣又出去同partner 開會 + 飯局 + 醫鑊 + 同隻鬼one-on-one meeting. 是夜team activity 仲要陪隻鬼去mk 買假gucci+prada (搵成兩萬蚊usd 一個月, 就偏偏唔捨得用1千usd 買個真手袋, 好野!) 嘩, 行足一晚 (是日0715 - 2200, 咁早只因我頂唔順, o係mk 搭的士返歸, 無他, 金錢換取時間)

day5: 0830 team meeting (媽呀係咪痴線架, 點解要0830 去佢酒店食早餐+ 開會), 然後返到office 又joint meeting, 1點又同partner meeting, 2點meet 完partner, 又team meeting, 飯都冇食呀痴線..... 5點, 隻鬼終於走, 仲問我: 你今晚去唔去食飯? 咪玩我啦.......... 佢一走左, 我就call 架8折的, 由鰂魚涌直奔上水, 一返到去, 訓覺!!! (是日0600 - 1800)

開完會o既感覺係....

1. 哩d 死鬼佬終於走左, 安樂晒, 佢一年黎一次好喇, 如果唔係真係命都冇

2. 唔知點解隔離team o個個傻仔可以咁貫徹始終, 由day 1 開會訓到day 5, 仲要已經畀人大大聲叫佢: good morning, 偷拍左n 張佢訓覺o既相, 我買支葡萄適畀佢飲佢仲當我罪人。
ok, 訓覺都算, 唔好gen 錯data, o係度死兜話個pivot table 度 "system error" 同 "system errors" 係講緊兩回事, 咩兩回事? 一個singular 一個plural? 但點解o係"system error" o個度d number 係多過單數?!
2nd致命o既傷係, 我叫你攞幾隻碗o者, 你唔駛問我要攞幾隻 (你可以數人頭架嘛傻仔), 同埋攞多左又冇人會斬你 (自助buffet 囉攞隻碗都唔得?), 最重要係, 點解你去攞隻碗都可以打爛, 仲要我幫你善後去執玻璃碎, 你就好似一支竹咁企o係度戇十十?!
最致命傷係: 你老細個老細同我老細個老細, 都不約而同咁問我你係咪eating machine, 你o係大家都超級極度忙時, 可以走去pantry 度品下茶, 食下餅,睇下報紙咁, 但份report就錯晒, 開會就訓覺, 咁你想話畀d 老細知, 你返工其實係做緊d 乜?
(最最最重要係, 哩條友年紀上大我超過5年, 入職都耐過我兩個月, 但行為舉止思想同12yrs 小朋友冇分別)

3. 大老細話過兩年升我, 我受寵若驚畀唔到反應佢, 其實我都唔係真係好想升, 如果升左, 好似jac 咁忙到pk, 咁就真係超級pk. 但作為一個員工, 我又絕對唔可以話: 我好享受宜家o既工作, 想o係哩個位做一世 (我尚未弱智到如point 2 講o個位男士般蠢鈍),well , 唯有隨遇而安,分分鐘隻鬼都係得個up 字o者, 將來o既事, 邊個知

4. 作為哩個whole week meeting 所有統籌o既我, 當然係攰到趴o係度, well 我o既rewards 係兩隻鬼都好欣賞我, 做人最緊要係不求有功但求無過, 唔駛做最top o個個, at least o係個安全位置, 唔係衰到貼地o個個 (eg. point 2 o個位男士again, 佢o個d 叫n 料自殺) 就已經好ok


5. 工作始終都係要做, 個世界唔會因為你開會而停頓。例如畀人追斬緊o既我繼續被追斬; 開完會後, 我老細都唔會體諒我上個月要計year end, 今個月要搞哩單野, 所以有d 野會delay. 佢只會繼續話: how come that late. well, 我都唔想囉但你要我pritorize , 我冇得揀. well, 打工仔咪只好回應一句"next time i would keep track on it to aviod delay", 唔通3頭6臂咩, 我已經晚晚成點先訓覺囉 -_-

anyway, 共勉之

沒有留言:

張貼留言