2010年6月29日 星期二

令人摸不著頭腦的男人

今日,朋友P 同我講起某位我o既ex (同佢係common fd o個位)

事緣哩個茂利 (請容許我叫所有ex做"茂利",因為如果唔係佢有某種茂利element, 佢永遠都唔會係我o既前度, 而應該係現任) 無啦啦走黎同P 講:

ELAINE o係MSN ADD 我囉你知唔知佢咩事?!

(據說N 年前佢話佢唔想睇到我msn上有可能寫左D同現任o既肉麻wording, 所以佢DELETE 左我喎, well, 但我份人好大方, 唔會無啦啦走去delete 人, XANGA 男哩類變態除外)

well, 我從來都冇delete過佢, 又何來要add 呢? 真係十級R 爆頭!

同埋, even 我有朝一日真係delete 佢, 都唔會走去add返佢囉!! (WELL, 我覺得佢想架)

雖則我個list入面有好多人我係知佢乜水但唔會同佢講野o個D, 但我諗我都絕對無試過無啦啦click 左佢say 句hi 之類咁弱智o既情況 (我仲未弱智到等於我某位ex o既智商), 所以我defind佢哩個"Elaine o係msn add 我囉"statement, 完全係子虛烏有

之後講o既野仲古怪, 佢問P, 我係咪真係嫁得成!

(P 好肯定咁答佢: "係!", 我相信哩個茂利肯定若有所失)

我問P: 佢係咪好想我嫁唔成? P: 可能係

神經病!

我好直接o既反應係: 我嫁唔嫁得成, 關佢叉事?!

當初兩個女人擺o係度畀佢揀 (雖則講得好卑微, 但事實如此), 佢冇選擇我, 或者對佢黎講會後悔。但今日我要嫁畀邊個, OR 唔嫁畀邊個, 其實, 同佢一D 關係都冇。難道我哩世都嫁唔出, 睇到我折墮, 佢個心會好過D? 哩D 唔係神經有病咁係咩有病?

我發覺, 真係所有EX 都精神有問題, 唉, 點解當初唔戴眼識人?!

沒有留言:

張貼留言