2010年10月26日 星期二

膠出個明天

放工, 去到油塘站, 諗住攞個電話出黎玩下

結果, 發現.............

我兩個手機都冇攞

真係他媽的醒目

極度唔好意思咁問隔離O個位小姐借電話, 佢個答案令我完全呆晒

"er, 我唔係好用電話所以我冇電話"

小姐你睇得警訊太多喇..... or 我個樣實在太似"妹妹借個電話畀我打丫" o個個阿叔呢? 但我附近真係冇電話亭囉, 我o係地鐵入面囉

結果我要成個袋SHOW 畀佢睇我真係冇電話佢先肯借畀我, 仲要佢禁制

打畀jac, 結果係........ 冇-人-聽

case closed, 我再唔敢問第二個人借電話!!!

ok, 諗住去到九龍塘火車站o個邊打land line啦

結果呢, land line 就搵唔到! 係成個新翼大堂都冇!!!!!

問d staff 啦, 我O係第12卡, 個STAFF 話我知要去到第4卡先有電話

個月台他媽的人多, 我點可以由12卡行去4卡, 玩野乎?

真係他媽的USER FRIENDLY

well , 哩度只係one of the problem

重點係我屋企冇land line, 冇鬧鐘, 我又冇手機, 聽日我點起身呢?

我真係他媽的聰明

聽日如何膠出個明天呢? 冇眼睇

沒有留言:

張貼留言