2010年12月1日 星期三

人蠢

冇錯, 人蠢, 係真係冇藥可醫的

蠢, 其實真係唔係一個咩問題, 哩個世界就係要有D 人叻有D 人蠢, 咁先BALANCE, 如果個個都智商160 時, 哩個世界就肯定日日打仗啦

蠢, 其實可以安份守己, 咁樣做人係冇人會怪你的, 因為你自知進退, 腳踏實地


事情係咁o既

上個月我知有個舊同事 (tlt) 轉左工, 佢向我求救, 話新工雖然係大公司, 但唔啱做云云, 覺得好辛苦
本來呢, 我係覺得冇問題的, 工哩家野, 唔係見工時ok = 返工時都ok. 哩d 係理想同現實o既落差, 反正工哩家野, 合則來不合則去, 冇乜大不了的。我只係同佢講: 點都好啦, 出左黎就唔好諗住返去(舊公司)喇, o個度唔係一個長留o既地方

當時佢仲話: 係啦, 我唔想好似abcde咁o係度hea一世

ok, 當日言之鑿鑿


今日, tlt o既同事同我講哩位同事回歸左, 我第一個反應係.... 呆左

第二個反應係覺得畀人剃左眼眉咁 (雖則係哩位人兄自剃)

例牌的, 我又當然問下當時人究竟做乜春搞成咁啦

佢又係d 例牌答案: it's complicated

可以有幾COMPLICATED 呢? 不外乎係唔啱做/搵唔到工/舊公司加人工留/面對唔到出面個世界 之類

好啦, 到佢認真答我時, 答案AS EXPECTED 地弱智

1. 新工實在太大壓力 (壓力大係當然架啦, 你EXPECT 你加左人工+ 多左雙糧+ 多左BONUS+ 升左title + 轉左公司但= 同tlt 生活時一樣HEA, 一樣3 個月先做一個TASK?! 咁你做乜轉工呢? OR 其實你係發緊夢呢?!)

2. 唔啱做 (唔啱做都要做住先架啦唔係一陣就放棄下話, 打工為乜先? 為錢!)

3. 舊公司打黎叫佢返去 (佢都唔係哩刻先知你返去+ 留你架啦, 宜家先諗會唔會太遲)

結果........... O係舊公司冇加人工, 但新公司= 全球最大物流公司+ 13 月糧+ BONUS 之下, 我哩個親愛的舊同事, 都係選擇返去舊公司O既懷抱

其實, 食回頭草, 本身真係冇問題的

但, 如果食O既時間, 前後唔過45日, 仲要零加薪/升職, 最重要係, 係回到間垃圾公司, 請問, 咁返去做乜春野呢?!


佢同我講: 我問我女友會唔會覺得我好冇用

如果我係佢女友, 我會星巴佢然後話: 你唔係好冇用而係好XXXXXX 冇用, 我嫁畀你仲可以有咩將來 (BLABLABLA 下省3000 字)

(當然, 前提係我唔會揀D 咁O既男人做男友)

佢最最最弱O既都唔係哩度

佢同我講: B生 (我舊同事 = 佢老細= title 係manager) 話4月時同我REVIEW, 會升我做MANAGER 喎

我: 咁佢升左你之後佢自己做乜?! SENIOR MANAGER?

重點係, 佢話: 其實我唔想升上去做MANAGER 囉, 我覺得SA 啱我做D, 起碼真係有實幹O既野唔似得MANAGER 係掛個名囉

我想話: 如果佢日日都仲O係度永無止境咁HEA + HEA + HEA, 究竟佢個TITLE 係SA 定係MGR, 係冇分別的, 反正都係HEA , 掛左SA O既TITLE 就唔HEA 麼?!

仲有, 弱智O既都知, SA 個人工低過MGR 好多啦, 痴Q 線!



講到哩度, 已經唔想再講落去, 結論係: 人蠢真係冇藥醫的!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言