2010年12月5日 星期日

事日廢up

心情, 都係要講出黎的!

1. 前排, 心情真係比較低落的. 個人比較憤世嫉俗, 嚇親某d 親愛的朋友, 我在此向各位致歉 (但宜家已經200% normal啦, 都係o個句: 日子都係要過, 嬲完佢咪算囉反正嬲左之後件事係唔會因為你嬲而有180 度大改變 (少少我相信會有o既) )

2. 男人, 都係賤格的! 又有一個fd 對賤男中伏, 斬立決是必須的, 好慶幸佢哩d cut loss同我一樣: 機會, 畀過喇, 要cut, 即cut! yvonne, 我好愛你! 好歡迎你加入我o既超級無敵姊妹團, 我從未諗過自己可以有一個phd 做自己個姊妹!

3. 老細, 是要黎勞役我的! 老闆, 你已經勞役左我太耐, 可唔可以畀個break 我? 最重要係, 你可唔可以唔好o係我面前咁無能?!

4. 朋友, 係要珍惜的. 文迪我真係好喜歡你返黎, 我相信你絕對會blablablablablablab 唔停咁講講講!

5. 世事, 總係奇怪的. 近期有個故人無啦啦問我: "你仲有冇嬲我?" 我可以畀咩反應呢? 或者, 我應該問佢: "其實我嬲你d咩呢? 我又冇block 你又冇invisible 你, 反而係你block 我 + invisible 我囉". 或者宜家d 人就係鍾意倒轉d 事黎講?

6. 駛錢過多, 終究會破產的. 哩個唔駛多講啦, 我已經o係赤貧線以下, 日日帶飯都救唔到我, 點算呢? 賣身有人要麼?

沒有留言:

張貼留言