2009年6月25日 星期四

痴孖筋

星期一至日

由星期一至五晚,玩足5個weekday,我都忍你

星期日晚,又話"你都要返去食飯架啦",結果又有藉口出去,我又忍你

頂你你連星期六晚都仲要去埋d 無乸聊聊乜Q grand opening

仲問左我幾廿萬次:你黎唔黎呀?

我一星期得返半個so called 星期五晚,加一個訓到星期六1點o既周末,再加一個得半日o既周日,仲要周日朝要去同你應酬你d 姨媽姑姐去飲茶

我唔開心,好日都唔出句聲咁講,想你陪下我,你一句:但我要去頒獎喎。Ok! 你去頒飽佢,我廢事夾硬留左個人o係度結果又成晚黑Q 我面仲要講:我咪陪左你囉你仲想點,結果又係我聊交鬧係咪

“我星期五係去嘉士伯係做野搵錢囉” 我唔知,o係我眼中冇分別,總之都係飛鏢同飛鏢仲有都係飛鏢

我d 放假時間都好珍貴囉

你仲要我去陪你去乜Q grand opening? 個grand opening 關我乜叉事? 算,我都忍。男人要威要面嘛,有d 場合需要有女人陪,ok 我理解,但我都講得好清楚唔帶得狗就我唔去,你仲要補多句:冇架如果o個晚你悶咪同so young 走先囉. 你真係當我係d 拎出黎威完,好啦用完你喇你走得喇拜拜o個d 三陪小姐麼?!

我d 時間都好珍貴,我冇夾硬逼你陪我,但你唔好以為樣樣野都係應份。你咁鍾意飛鏢,同飛鏢拍拖結婚囉,駛乜搵我o者

痴孖筋打完哩堆字我想喊囉,我覺得自己好慘

沒有留言:

張貼留言