2009年7月6日 星期一

無題

對待感情,我一向認真
我唔會亦都唔敢將自己一世o既幸福押落一段只有七日o既感情上

對於感情,我覺得.... 需要自己努力
努力去將自己o既心意傳畀對方、努力去維繫
當然,單靠自己努力係唔夠,究竟另一方點對待自己,又係另一個問題

近期睇住某個朋友d遭遇,有d 感觸
um..... 我覺得,一段感情失敗,被飛o個個固然係覺得無辜,但最傷o既,往往係決定去講分開o個個
要講出黎已經唔易,畢竟要放棄一個自己曾經(或者係宜家)好鍾意o既人
要不斷畀對方怪責
仲有分手前自己所受o既傷害
其實係一個好重o既擔子

如果被飛o既人要怪,我覺得就算要怪責,怪責o既人都應該只係自己
怪責自己唔可以將心意傳畀對方
怪責自己冇令對方知道自己重要
怪責自己唔夠努力、自我中心、忽略對方感受
對方做d 咩、諗d 咩,冇人可以控制,但自己究竟做過d 咩黎,係可以選擇

朋友,希望你快d 企返起身,there's always full of chances, if you believe

沒有留言:

張貼留言