2009年7月21日 星期二

2009 台灣之旅

唔好問我點解去極台灣都唔厭 (WELL 我覺得我只係玩左台灣一小部份而已, there're still lots of spaces to explore in taiwan)

今次去得OK 突然, 由買機票到飛o個刻,全程都唔夠兩星期

well back to topic

Day 1:
嚴格黎講冇DAY 1 可言,因為DAY 1 只用黎搭飛機(2130 飛機)去桃園。落機後我地呆等酒店叔叔接我地返去 (HKD400蚊唔夠一晚仲要有人接送你話仲想點呢)。
去到酒店附近,坦白講都OK 呆,因為O個度似近郊元朗1 --- sort of 廢車場 + 農田之類 (但o個度suppose 最近市中心囉),間酒店.... well 都係o個句,HKD400蚊唔夠一晚仲要有人接送你話仲想點呢? 但結果我成晚都冇乜訓,因為沖涼沖得唔好 -_- (個沖涼房好唔掂,本人極怕污糟水)

Day 2:
起身冇耐我地就閃人。去左桃園新光三越SHOPPING (哩個係不在行程內,冇諗過會有野買),結果買左幾百蚊衫,搭火車返台北轉火車
SEEMS 超級戇居係咪? 做乜要去桃園呢? 無他o既諗住機場近桃園+ 我地落機可以快d settle 快d 訓覺,同埋本身我地諗住留o係桃園一兩日,點之之後轉左行程但又book 左酒店,咁咪無所謂啦當去多個地方睇下,同埋台北市都幾難搵到間見得下人但又HKD400蚊唔駛一晚o既酒店
lunch@台北火車站,食左牛肉麵+ 好好味墨西哥包,之後搭太魯閣號去宜蘭羅東
一到羅東火車站,出去就見到一片花海,好靚! 遇到好人的士叔叔 (結果我地差不多包起佢for the whole trip in 羅東)
去到農場,FEEL SO GOOD但好多古怪昆蟲.....
農村生活好簡單,玩下肥皂泡呀鴨仔呀咁又一日,整湯丸、玩柁欏、放天燈,哩D 野好玩O係城市做到,雖然一切都好簡單
晚餐我地食唔慣農場野,結果夜晚去左羅東夜市,可能天氣太熱,兩條友都唔多想食野,行左陣呢D 舖頭已經關門,十一點ONLY -_- OK 哩度比較鄉郊.......
最開心係玩煙火,NT15蚊(=HKD4蚊唔駛) 結果我地玩左成晚呀嘩哈哈....

Day 3:
朝早食完早餐+行埋農場就走lu,先去宜蘭市。參觀宜蘭酒廠 + 行下新月廣場 (兩個脫離唔到冷氣o既城市人),之後再到礁溪溫泉酒店
再到冬山親水河公園,是夜有蘭雨節活動。睇到KOREAN 亂打樂團+靚o既夜景,夜晚有風吹黎,好舒服
好鍾意睇到地平線個感覺,感覺係自已見到o既野係endless,似身處平原一望無際咁,平時o係城市幾乎係見唔到哩d 原本只係好簡單o既野


Day 4:
朝早o係礁溪行左一陣+ 浸左個SPA 就起程返台北 (是日插曲我著左個小朋友對木屐-_-),返到台北後去西門町解決手信問題 (點解去親旅行都要買手信娛賓呢-_- 仲要係本末倒置咁變成重點)之後我地去左美麗華商場。去台北已經行到爛o既我地 (WELL 蘇生一年去4 次囉咩事, 10月+1月+4月+7月---> 變左台北人麼-_-'')結果走左去睇HARRY POTTER -_-'' (PLANNED 之行程是也,因為平日weekend 我地掛住陪狗狗都唔會做其他without 狗狗o既活動),然後再搭摩天輪、行下士林夜市咁,結果咁又一日

Day 5:
起啟返歸是也,途中遇到機場痴漢-_- (去到邊+無論同邊個一齊我都會撞到痴漢囉咩事呢),好好彩返得黎早,如果夜晚先返到香港,o個時都差不多掛8號風球,返唔返到黎都係一個問題

CONCLUSION

好似好嘥咁晚機去早機返? 其實我地自己揀架囉,因為為左星期六返黎有時間陪狗狗 (勁愛寶寶囉我地兩個),無他o既真係狗狗真係好抵錫,佢唔見左我幾日以為我唔要佢AGAIN,哈......

晚晚搬酒店好辛苦? 少少啦但係其實去o既地方唔同,搬酒店變左必然,咪畀自己試多幾間唔同o既酒店囉,不過我最鍾意都係自己張床同埋自己個PILLOW,o係台灣晚晚D PILLOW 都唔啱訓,搞到冇覺好訓呀

駛得最多錢係咩地方? 搭的士! 因為宜蘭除左的士冇咩交通工具

做乜要去宜蘭咁冷門? 咪就係因為冇乜人去+ 我地想過鄉郊生活,不過,城市人呢,體驗過就算,叫我日日過哩D 生活我會悶到痴線

旅行最大得著? 我識用架G10 囉!!! 幾千銀買架PROSUMER,雖則唔係好貴,但擺o係度當傻瓜機咁用咪好嘥 (同埋咁我駛乜拎佢呢,傻瓜機我有兩架囉)

今次旅行超健康,我地曬左好多太陽+行左好多路+出左好多汗+冇行程係晏晝返酒店訓覺 (OK 係平時我地兩個太懶囉-_-)

沒有留言:

張貼留言