2009年7月7日 星期二

Mr. Openrice

well 我同Ms. Lam 可能係office 中o既敗類,但我地真係笑到痴左線

人物介紹
COW: 青山公司舊同事 (what is 青山公司?! 咪係我同Ms. Lam 舊公司囉)

Elaine 說: (copy 左同COW o既對話畀Ms. Lam 睇, 為方便起見, 我COPY 畀Ms. Lam 睇o個D 字會係紅色粗體)
支援汶川.COW 說: 喂 知吾知旺角有咩地方有好野食呀?
~~ 說: u can ask openrice

Ms. Lam說: lolz
~~ 說:
我係發聲openrice 麼?
Ms. Lam說:
(幻想COW o既對白) "who is openrice?"
~~ 說:
http://www.openrice.com/
Ms. Lam說:
"ur fd?" LOL
~~ 說:
no, tlt 個阿cow
Ms. Lam說:
(幻想COW o既對白) "ur fd's site?"
~~ 說:
X街佢唔知我串緊佢
Ms. Lam說:
哈哈哈哈哈
~~ 說:
支援汶川.COW 說:
係 睇來問岩人啦? 推介下?
Ms. Lam說:
hahah X 你
"who is openrice?" (幻想COW o既對白)
"ur fd?" LOL
~~ 說:
我笑左囉咩事呢
Ms. Lam說:(幻想COW o既對白)
"你朋友? 佢個名咁特別既? 可以比佢msn我嗎..?"
X我都笑緊
~~ 說:
o X左咀
Ms. Lam說: (幻想COW o既對白)
"你朋友? 佢個名咁特別既? 中文名叫開飯? 可以比佢msn我嗎..? "
~~ 說:
夠喇我笑到流眼淚
Ms. Lam說:
好X正呀佢
可以copy你d對話擺上blog/ fb嗎 lol
~~說: 可以, 我正打算咁做
Ms. Lam說: great!
~~ 說:
支援汶川.COW 說: 係 睇來問岩人啦? 推介下?
Elaine 說:
www.openrice.com
X佢仲要 THX 9 我
Ms. Lam說: 由頭cap落尾先正

(為順應民意+ 方便讀者睇, 我決定由頭COPY 一次)
~~ 說:
支援汶川.COW 說: 喂 知吾知旺角有咩地方有好野食呀?
~~ 說: u can ask openrice
支援汶川.COW 說: 係 睇來問岩人啦? 推介下?
~~ 說: www.openrice.com
支援汶川.COW 說: thx 有無食過德福閣 (佢仲要繼續問囉咩事呢)

Ms. Lam說:
頂你個肺.........
~~ 說:
我好肚痛呀
Ms. Lam說:
我係X咁笑.....
~~ 說:
me2 又要dup 低頭忍笑唔出聲
Ms. Lam說:
-_- 我就黎可以放聲笑 又1日了
~~ 說:
-_-'''
結果我地笑到肚痛咁放工,我仲要係咁COPY 畀其他同事睇囉!!! 結果梗係笑死左其他人啦

WELL 我真係好敗類呀....................

沒有留言:

張貼留言