2009年7月26日 星期日

無奈得只剩下眼淚

星期一至五,每日返工放工返工放工返工放工返工放工

LUNCH 時自閉一條友食飯,費煞思良究竟每日哩一個鐘究竟點過,尤其當一本厚600 頁o既哈利波波都睇完時,更無奈係畀人叫我同D 青山女同事混熟,點混呢唔通我拎個飯走埋去我阿姐個位度食麼? 我覺得會畀佢覺得我痴線 (WELL, 同青山人做朋友 = 自己要思想理念變埋有D 青山先可以做得出)

好唔容易捱到放工,袋都揹埋,畀個青山阿姐叫住我問哩問路,其實佢聽朝問係唔駛死架囉,尤其當佢已經HEA 到無其他野可以畀我做,叫我PRINT REPORT 睇時,咁你話喇,有D 咩係要URGENT 到見到個下屬揹緊袋準備走都仲要每日咁叫停佢呢? 無他o既,唔順眼見到佢走囉

放工已經又攰又餓心情又差 (每晚放工都畀人玩一劑先可以走,點可以唔差呢) 返到屋企,諗住對住我唯一慰藉--- 狗狗,等佢錫下我陪下我,點知飯都未食咁趕返黎,但原來隻狗畀人拎左去放,仲要連我唯一一個放鬆心情o既方法都拎走埋,我除左黑面又仲可以做D 咩呢?

每日假人咁o既面口12 小時已經好攰,放工心情唔好,黑自己面。原來自己黑自己面,畀人睇到,都係要畀人媽叉:宜家放工返黎對住屋企人你先可以黑下面乍,第時結左婚你唔通可以咁黑住口面對住你家婆咩?

好唔容易由星期一捱到星期五,我只期望星期五放工我可以安安樂樂,起碼唔駛趕喉趕命咁返到屋企,快快趣趣食完之後又趕喉趕命咁沖涼訓覺趕住聽日返工,我只想安安樂樂咁返屋企,放鬆下心情咁食一餐飯,結果被ORDER "我好耐冇返屋企食飯喇" OK 咁你自己返囉,點解要我繼續趕喉趕命趕返屋企接狗再趕去第二度食D 其實我唔多想食o既飯呢? 仲要係問左我究竟想唔想,其實原來跟本都冇諗過我會唔想,然後我唔想就變左唔符合佢心意,又打多黎一次問點解唔返,做咩呢我講自己唔想做咩都唔得? 好老套囉!!!

最後結果又係逼左我到星期五都要好趕咁,唔可以以我想o既方式食飯,以我想o既方式,令我安樂一下咁返屋企

星期六,原本諗住可以出去郊遊又好、去沙灘又好,總之我想去下d 我可以透下氣o既地方,結果又要飲茶,飲完茶搞哩搞路結果又4點幾,唉郊咩遊呢透咩氣呢? o係屋企睇電視咪算囉,at least 有一個可以求仁得仁訓下覺。結果我將自己想做o既野吞晒落肚,唯一做左我想做o既野係打邊爐

到星期日,都係要好趕咁過日辰,返到屋企都仲係係咁畀人媽叉:隻狗就冇縱壞,縱壞晒你個x街。咩事呢我做乜無啦啦畀人媽叉,我一句無心o既說話,冇意思怪責任何人,但點解畀人係咁怪我?

"次次你都話後年結婚,你今年25歲囉" 咁又點呢25歲好後生囉,大把人連拖都未拍咁又點呢
"你到後年我唔覺得你都會有錢結婚囉" 咁點呢係咪你宜家畀錢我結呢?
乜都冇講冇做咁,無啦啦都可以彈句 "25歲女身體都咁差,第日生埋仔都唔知點算" 咁點呢係咪我好想自己身體差呢?

唔好問我點解心情咁差,當由星期一到星期日都要趕喉趕命過日子,仲要幾乎無一樣野(我今個WEEK 只有一件事係如意)係跟住自己expect 咁去做,除左無奈,我又可以點呢?

我只係expect 自己唔駛放工都要假面、安安樂樂自己慢慢食下飯、weekend 可以放鬆自己一下,我只係.......

我只係唔想每日都難為自己,原來咁都太過份?

沒有留言:

張貼留言