2009年9月24日 星期四

ByeBye iAsia

IASIA 係我自畢業以黎做得最長o既一份工,亦都係我試左最多辛酸甜辣O既工

打從一開始,就知道工作唔容易,只係冇諗過跟住一個長期搵自己笨實、幫佢做野仲要畀佢指住笑O既老細,仲要連o個5舊水commission 都要呃埋我o個隻

最灰就係海嘯後畀老細賣左去火海,將我賣左畀另一個老細

跟女老闆最灰o既就係隨時發神經,唔知佢幾時會著火,同埋唔知究竟佢要乜

如果唔係一個金融海嘯,我諗我一年前走左

大大話話我講左辭職,講左超過一百次﹐最後咁有勇氣實踐,都係因為明白光蔭寶貴,無謂再嘥時間做d 自己做唔黎o既野

對tlt,我係好有感情,覺得自己今時今日都仲係TLT 人。但對iAsia,我可以真係話零感情,對公司、對工作,冇咩留戀,只係唔捨得班好同事,佢地真係好錫我哩個地獄天使呢

再見IASIA,我要面對我o既新挑戰:)

沒有留言:

張貼留言