2009年9月22日 星期二

名牌袋



其實呢,每個人心目中都會有鍾意o既brand,尤其女人。我係女人(仲要係勁鍾意買野o個隻) 當然唔例外

我識好多人都有好多名牌手袋,我呢,好似一個都未正式買過畀自己 (唯一一個westwood 都唔過1k),其實唔係我真係抗拒名牌,只係名牌袋哩樣野,對我黎講都有條刺

其實如果真係畀我揀買一個袋,我最想買o既牌子係burberry,近年最想要o既就好似圖中o個個款咁


話說year 2 summer, 我見到一個我真係好鍾意o既burberry 袋, 粉紅色, 2400蚊, well 2400蚊對當時o既我黎講等於天文數字,同xanga 男講, 佢都話靚。當然我唔會期望哩個孤寒成性o既男人送畀我 (我生日都只係收到rmb 5蚊肚兜一個, 仲想expect d 咩呢),唯有自己死儲爛儲,到我儲到時, 個袋已經冇晒我鍾意o既粉紅色, well 最後咪冇買到,


人大左, 但始終都係唔知點解特別鍾意burberry。成日都想買, 但每次見到, 問身邊o個個人, 硬係會答: 好普通囉我覺得冇乜特別。好多時我想買o既意欲就咁畀人打沉左, 都幾灰。其實都唔知點解我身邊o既男人總係唔知道我只係想要d 好simple pattern o既野, gucci monogram or LV Monogram 一向都唔係我杯茶,其實睇我著衫就知, 我都冇乜邊件花衫


總係有個男人成日話: 你鍾意我實送畀你架

但其實, 佢連我鍾意d 乜, 都唔知

名牌袋, 對我黎講, 可能同戒指一樣,永遠係一個死結。個個同我一齊o既男人都話想送畀我, 又話帶我睇又話哩話路,結果呢? 去到珠寶店門口, 我望住企o係我隔離o個條友個樣,就知道咩叫 "未去揀先灰左" 佢都冇心去揀畀你,咁揀黎冇咩意思。

或者我哩世都唔會收到名牌袋or 戒指做禮物,袋可以儲錢買,但如果戒指都係要戴自己送畀自己o個隻,其實,真係冇咩意思



或者,所有野都係 "講下之嘛" , well 講下之嘛again


唯一唔會對我"講下之嘛" o既人, 應該得自己

沒有留言:

張貼留言