2009年9月20日 星期日

MR. OPENRICE AGAIN

繼上次mr. openrice 事件後,我以為哩個陳福水會消失。well.......

上星期五,夜晚8點幾,我接到哩個茂利個電話again

O = mr. Openrice
E = me

O: 喂阿~~呀你知唔知呢APM 邊個位有板前架?

E: (你老味呢我變左人肉OPENRICE 麼?!!?!) ........... 我.... 唔知喎.....

O: 下,係呀? 乜你唔熟o個頭架咩?

E: (小喇叭我熟唔熟都唔等於我要答你啦下話) ............. 我唔熟架......

O: 咁唔緊要啦 (小喇叭緊唔緊要關我叉事) 喂係呢你哩排點呀? (x 佢老x 佢想點x 樣呢)

E: er..... 我宜家食緊飯呀

O: .... 咁呀唔緊要啦我遲D 再搵你啦.......

WTF 佢-專-登-打-黎-問-我-APM-有-冇-板-前-囉!!!!!!!!!

我做左APM 個客戶服務主任?!?!?!??!

痴筋花唔該SEND 佢去青山PLEASE!!!!

沒有留言:

張貼留言