2009年9月20日 星期日

講下之嘛嬲乜Q

盛怒中o既我搭巴士時個腦不斷播哩首歌

一言為定

熱吻間 為何仍像有幅牆
我問誰令你感傷
為何 仍是這樣
門關起 不准我入場

.....

在那天 哪個說對你好
說了不算 你苦戀今天重現眼前
無心等我 慢慢地來表演
只想一眼便看穿

待你好 你說有哪裡好
你看不見 我說不知怎講
拿著戒子閃兩閃
也許 在要分手那天
至夠勇敢來兌現 可否以後陪我過
我不會說了就算

聽得多 若然是沒有影像
承諾將歸於妄想
假使你 怕我會賴帳
留下這定情保障 隨時戴上

坦白講,此時此刻我真係唔識分究竟邊句真邊句假,究竟邊句唔係 "講下之嘛"
分手可以係: 講下之嘛我都冇諗過真係分
結婚可以係: 講下之嘛我要知你點諗先囉
連送返工都係: 講下之嘛我唔攰架咩

ok, 唔駛"講下之嘛" ,其實係可以唔駛講。唔講冇人會話你錯,因為唔講就冇人expect 會要做。

只要係講左,it really matters, no matter what

唔陪我返灣仔, ok 我冇諗過佢咁偉大會老連咁遠咁都送,咁送我搭車囉,最起碼,送我出門口都好卦
乜7都冇囉訓o係張床度佢好攰喎 (我唔攰囉我都係2點幾訓係咪先)
跟住仲要o係張床都嗌: 我送你返囉! (係"囉" 囉, 我逼佢囉係咪?)
最重要係,如果真係諗住做,唔會仲訓o係張床都郁都唔郁 "囉"!!!!!!

大件事又係: 講下之嘛.
送返工雞毛蒜皮咁小事又係: 我講下之嘛,wtf 咁我仲有乜野事可以當係認真講? 仲有乜野係可以信? 究竟有乜野會係真呢? 有乜野唔係 "講下之嘛"!??!?!??!?!?!?!??!?!?!!?!?!?!??!



究竟係: "我不會說了就算"定係 "我只會說了就算"???????




我想搵個唔會"講下之嘛" o既人囉!!!!

EXHAUSTING!!!!!!! U KNOW!! IT IS DAMN EXHAUSTING!!!!!!

沒有留言:

張貼留言